Hallå igen!

Ja, jag vet att jag har skött mig uruselt på bloggen nu. Det har helt enkelt inte funnits tid då jag verkligen ville njuta järnet när familjen var här och sedan var det fullerulle igen. Det blir en snabb uppdatering nu, sen ska det upp inlägg igen.

Jag mötte upp Mamma, pappa, Mi, Meja, Johan och Anita på Koh Samui. Ni kan ju bara tänka er själva hur glad jag var när dem kom. Vi spenderade några dagar där innan vi åkte över till Koh Tao och sen vidare bangtao. Det blev två superveckor med sol, bad, god mat, snorkling, dykning, spelande och massa andra semesteraktiviter. Jag är så himla glad att vi fick två veckor ihop!

Efter jag sagt ett väldigt ångestfullt hejdå till allihopa for jag upp till Khao Lak. Där mötte jag upp Idun och fem andra som varit och dykt på Koh Tao. Vi hoppade på en 4-dagars dykbåt som tog oss runt similians öarna och upp norr. Det var det bästa beslutet jag har tagit att följa med på den turen. Jag dök en dag extra för jag tog min advanced (får göra djupdyk nu). Det blev 16 dyk på fem dagar, så det var himla intensivt men så underbart. Alla andra på båten var divemasters utom jag och Idun. Det blev därför extra kul att dyka med dem för de hjälpte oss att hitta massa små ovanliga grejer som vi aldrig hade hittar själva. Världens bästa resa helt enkelt!

Nu är vi i Singapore och bor hos ett par som är vän med Iduns syster. Igår hade vi tjejkväll här och världens bästa Jönsson kom över!!!! Nu ska vi ut på stan och möta jöns igen.

På återseende min vänner. Ta hand om er. XoXo

 
 
Mamma
2014-04-12 @ 11:03:51

Ja, visst hade vi helt underbara, fantastiska, ljuvliga..... veckor! Det blev ju lite mer än 14 dagar:) (eller hur Meja, du har koll på hur många dagar det blev) Nu ser vi fram mot att följa dina fortsatta äventyr på bloggen! Puss o Kram

meja
2014-04-12 @ 21:30:52
URL: http://fellejulle.blogg.se

Hej Jullan, kul att det gick så bra på dykningen. Jag förmodar att
du såg många minijulgranar. Mari det var 17 dagar vi var i Thailand.
😌💌😎 Puss och kram önskar Mi och Meja.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0