Framme

Hejsan hoppsan!

Nu är jag framme i Bangkok. Jag har väl inte supermycket att skriva om, men tänkte att ni iaf ville veta att resan har gått bra! Kan verkligen rekommendera att flyga med Turkish Airlines. Det var lyx även i ekonomiklass, med egna tofflor på sätet när jag kom.

När jag väl kom till Bangkok tog det tid att ta sig till Khao San Road där jag skulle möta Idun. Vad som skulle ta en timme tog över tre timmar då varannan gata var avstängd pågrund av oroligheterna. Men annars har jag inte märkt av någonting. Idun hade jag turen att hitta direkt då vi åkte förbi henne med taxin. Vi inser båda två att vi aldrig hade hittat varandra annars så det var verkligen flyt. Nu har vi gått runt och hittat ett guest house som verkar helt okej. Vi har käkat, lyxat med fotmassage och hängt lite på Khao San, som klassas som världens mest kända backpackinggata. Allt detta och ändå har jag bara gjort av med 124kr!!!!!! Det kan jag leva med :D

Puss och Kram

 

 

meja
2014-02-18 @ 20:05:34
URL: http://fellejulle.blogg.se

Gott att höra att resan ner gick bra, hade gärna hängt med er lite på khao san kramar mi o meja😘😘😜😜

Mamma
2014-02-18 @ 23:40:33

Vilken rivstart på resan! och både blogginlägg och foto. Vi kommer att bli bortskämda:)Vilket flyt att du hittade Idun. Kommer ni stanna eller reser ni vidare i morgon? Puss och kram

Annie K
2014-02-19 @ 21:39:03

Skönt o veta att ni hittade varandra!!!
Ni verkar ha det väldigt bra!
Lycka till med resandet till Laos! Det var dit ni skulle va?) Kram!

Fellan
2014-02-24 @ 19:32:22

billigt jullan billiiiiiiiiiiigggt!!!!!!!
pusspusspuss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0